Astăzi, 1 martie, Kanal D împlineşte 16 ani, iar vedetele staţiei şi intreaga echipă din spatele camerelor de filmat au motive de bucurie şi sunt recunoscători milioanelor de telespectatori care au fost alături de Kanal D pe parcursul acestei călătorii extraordinare. A fost o perioadă plină de provocări şi de reuşite, în care echipa Kanal D şi-a îndeplinit misiunea nobilă de a oferi publicului experienţe unice, entert
Kanal D se află în top trei statii generaliste din România, alături de PRO TV și Antena 1, adesea plasându-se pe primul şi pe al doilea loc, pe toate targeturile monitorizate, finalizând 2022 pe locul 2 în Prime Time (20:00-24:00), în topul audienţelor, cu o cotă de piaţă de 14,4%, la nivel Naţional. 16,5 milioane (reach 000) de telespectatori au urmărit programele oferite de Kanal D în 2022, conform datelor furnizate de Kantar Media International.
Dogan Media International a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu lansarea staţiei Kanal D, iar în cei 16 ani şi-a consolidat poziţia, devenind un Grup multimedia.