“Eu spre deosebire de ceilalți măcar m-am prins că nu era în regulă”

S-a tot vorbit zilele trecute despre influencerii păcăliți să promoveze pe social media un produs care nu există, m

Pe scurt, un tânăr creator de conținut, Andrei Petroff, a postat un videoclip care a devenit viral  pe Youtube în care povestea cum a păcălit câțiva influenceri care au promovat un produs care nu există. De fapt, acesta a vrut să demonstreze că sunt influenceri care promovează orice produs, în

Oana Roman îl contrazice însă pe cel care a vrut să se afirme, creând astfel controverse! „Se pleacă de la o premisă total greșită! Adevărul e că NU era despre a promova un produs!”. Vedeta, care nu este străină de lumea PR-ului, a explicat exact ce înseamnă să promovezi, de fapt, un produs!

Oana Roman, singura care a sesizat farsa

Oana Roman care și-a creat o comunitate frumoasă pe Instagram a postat și ea câteva stories cu respectivul produs însă apoi a șters dar a păstrat probele, fiind singura dintre cei care a și verificat apoi adevărul, având unele suspiciuni. Oana Roman s-a prins că ceva nu este în regulă și a dat astfel un m

Declarațiile făcute pentru Ciao.ro de fiica lui Petre Roman nu m

Oana Roman, adevărul despre cazul “Brânza Regelui”

“Trebuie foarte clar stabilit un lucru: faptul că acest băiat a prezentat povestea în mod eronat și în mod intenționat mincinos, pentru că:

Nu era vorba despre a promova un produs. Era o scrisoare care era o invitație la un eveniment, scrisoare care era însoțită de un pachet în care erau două produse: o sticlă de vin și o bucată de brânză, care nu avea siglă și nu avea brand.

A promova un produs  înseamnă a spune: produsul care se numește X, care este, se vinde sau se cumpără de pe site-ul Y. Asta înseamnă a promova un produs! Acel pachet și acea scrisoare nu aveau ca scop promovarea unui produs, adică îndemnarea celor care te urmăresc să cumpere dintr-un loc sau de pe un site sau dintr-un magazin sau de pe o pagină de Facebook/Instagram, ce vreți voi, un produs.

Era un cadou primit ca și însoțitor, dacă vreți, al unei invitații la un eveniment. Deci  orice altceva este eronat. Faptul că toate televiziunile de știri și toate ziarele au preluat această informație spunând că cei care au primit pachetul au  promovat un produs, pur și simplu au mințit pentru că  nu era vorba despre a promova un produs.

“Eu spre deosebire de ceilalți măcar m-am prins că nu era în regulă”

Repet și vreau să se rețină foarte clar acest aspect: a promova  un produs este a spune că  produsul de la brandul cutare, de la producătorul  X, fabrica X, Y,  Z, sau site-ul, magazinul care distribuie acest produs se găsește pe site-ul Y. Nu a fost vorba despre așa ceva. Nu au fost îndemnați urmăritorii să meargă să cumpere acest produs, nici din online nici dintr-un magazine fizic pur și simplu pentru că nu avea nicio siglă și pentru că scopul acelui pachet nu era de a  promova un produs ci despre a fi înștiințați de o invitație la un viitor eveniment.

Escrocheria și minciuna era doar faptul că acel personaj s-a dat drept reprezentant al Casei Regale a României,  chiar dacă a scris Curtea Regală, mă rog, e fix același lucru, iar farsa de fapt la bază, asta era, și anume că nu reprezenta pe nimeni care să

Se și vede lucrul ăsta dacă stați să vă uitați atent

“Eu, spre deosebire de ceilalți, măcar m-am prins că nu era în regulă și l-am și reclamat pe om și l-am și luat la întrebări. Dar despre a promova un produs nu a fost vorba și sunt șocată de faptul că absolut nimeni nu a stat să  gândească 30 de secunde acest aspect. Bașca că eu  produsul ăla nici măcar nu l-am desfăcut din ambalaj.

Se și vede lucrul ăsta dacă stați să vă uitați atent. Nu l-am luat în considerare prea mult pentru că practic scrisoarea  era, h



Sursa articolului