WhatsApp pregătește o schimbare importantă. Utilizatorii sunt dezamăgiți: „Asta va degrada cu siguranță experiența”

Utilizatorii WhatsApp au primit o veste proastă. Aplicația va suferi încă o schimbare majoră, dar de data aceasta nu este în favoarea celor care folosesc aplicația și mulți caută deja alternative.

Schimbare majoră la WhatsApp

WhatsApp face o schimbare majoră și are în plan să introducă reclame în aplicație pentru cele două miliarde de utilizatori. Anunțul a fost făcut chiar de șeful Will Cathcart într-un interviu acordat recent.

Anunțurile ar putea apărea în diferite locuri din aplicație, însă nu a fost dezvăluit și de la ce dată va fi implementată modificarea. Pentru publicația braziliană Folha De S.Paulo, Catchart a oferit asigurări că reclamele nu vor apărea în timpul „experienței de mesagerie” a utilizatorilor.

Așadar, se pare că reclamele vor apărea în principal în noua funcție de canale WhatsApp, care permite utilizatorilor să urmărească subiecte apropiate lor. Aceasta este, în esență, un instrument de difuzare unidirecțională pentru celebrități, companii și cluburi sportive.

Cathcart a mai spus că este posibil ca oamenii să trebuiască să plătească un abonament pentru aceste canale. Proprietarii anumitor canale ar putea, în curând, să promoveze reclame alături de emisiunile lor.

Ce părere au utilizatorii

Momentan, toate canalele sunt gratuite. Cât despre reclame, The Verge notează că WhatsApp se gândește la introducerea acestora încă din anul 2018. Meta, care deține și aplicații gratuite realizează aproximativ 97% din profituri din reclame.

Cu toate acestea, utilizatorii se arată dezamăgiți de această schimbare și spun că odată cu implementarea acesteia se gândesc să nu mai folosească aplicația și caută alternative.

„În ziua în care se va întâmpla asta, voi trece la Telegram sau la semnal”, a scris un utilizator pe X (fostul Twitter ) despre posibilitatea ca WhatsApp să introducă reclame.

„Ce!!..Reclame în WhatsApp.. Asta va degrada cu siguranță experiența utilizatorului”, a spus o altă persoană pe aceeași rețea socială, semn că oamenii nu își doresc ca acest lucru sa se întâmple.

„Este clar că @WhatsApp și @Meta au fost conștienți de potențialele riscuri și provocări ale introducerii reclamelor pe platformă și s-au gândit cum să abordeze această problemă într-un mod care să țină cont de confidențialitatea utilizatorilor și așteptări”, a afirmat o altă persoană, conform The Sun. 

Sursa