Kaufland este prezent în România încă din anul 2005. În prezent, a devenit cel mai mare angajator privat din țară. Cu peste 17.000 de angajați, compania este constant în căutare de noi colegi.
Din 2005 până în prezent, la fel ca în acești 18 ani, Kaufland continuă să se extindă tot mai mult în România. Primul magazin al companiei a fost inaugurat pe data de 13 octombrie 2005 în București. De atunci și până acum, au fost deschise 171 de centre comerciale, în creștere până în anul 2025, atunci când se dorește atingerea pragului de 200 de magazine.
Citește și: CONTINUĂ COȘMARUL LA MAGAZINELE KAUFLAND. AU FOST ÎNCHISE UNELE ACTIVITĂȚI COMERCIALE ALE RETAILERULUI
Peste 17.000 de angajați lucrează pentru Kaufland
În anul 2014, retailerul german a înregistrat un nou record. Mai exact, se regăsea în topul preferințelor viitorilor angajați. În urma unor analize riguroase în ceea ce privește posibilitatea de evoluție a angajaților, a beneficiilor pe care aceștia le au, dar și o evaluare amănunțită a departamentul de resurse umane al companiei, timp de 8 ani la rând, Kaufland a fost desemnat ”Angajator de Top” în România.
Primul magazin Kaufland din România a fost inaugurat în 2005, iar de atunci numărul acestora a variat între de la 3 la 14 în fiecare an. În prezent, Kaufland a ajuns la o rețea de 171 de magazine în 95 de locații și o echipă de 17.000 de angajați. Contribuția retailerului german la economia națională a reprezentat anual aproape 1% din PIB-ul României. Totodată, în ultimii 5 ani, din taxele plătite la buget și impozitele aferente salariilor angajaților, Kaufland România a contribuit cu la bugetul de stat cu aproximativ 1 miliard de euro.
”Angajații de toate vârstele aduc perspective noi și complementare, contribuind la succesul echipei. De la primul magazin deschis în 2005, în cartierul Colentina din București, și o echipă de 500 de angajați, Kaufland România a ajuns astăzi la o rețea de 171 de magazine în 95 de locații și o rchipă de 17.000 de angajați. Suntem un partener, un angajator responsabil şi un susţinător activ al comunităţilor în care operăm. Mândria şi încrederea pe care le avem în echipa noastră, în partenerii noştri şi în clienţii noştri ne inspiră să investim continuu într-un viitor mai bun şi să creştem împreună”, spune Marco Hoessl, CEO Kaufland România şi Republica Moldova pentru Business Magazin.
Citește și: BILETUL EMOȚIONANT LĂSAT DE UN BUCUREȘTEAN ÎN KAUFLAND MILITARI. ANGAJAȚII AU CREZUT CĂ NU VĂD BINE CE ERA SCRIS