Ziarul monden

Stiri din toate domeniile

Alimente bogate in magneziu si potasiu

Mortalitatea ridicata in randul populatiei este cauzata in principal de boli de inima: angina pectorala, ischemie, hipertensiune, aritmie. Exista insa remedii care pot reduce riscul dezvoltarii acestor boli. Pentru a mentine o forma sanatoasa, este necesar sa formulati dieta corecta. Alegeti o dieta bazata pe alimente care contin magneziu si potasiu. Deci, la fel ca toate bolile inimii si ale vaselor de sange, apar din cauza unei deficiente a corpului de magneziu si potasiu.

Alimente care contin potasiu

Statisticienii sustin ca populatia moderna primeste mai putin potasiu. Problema nu este dificila – trebuie sa va diversificati dieta cu alimente care contin potasiu. In dieta ta zilnica trebuie sa fie alimente care contin magneziu si potasiu.

Exista suficient potasiu in astfel de alimente: produse din carne, multe cereale,  tarate de grau, mazare verde si fasole, germeni de grau. Exista multe dintre aceste microelemente: in morcovi, dovleac, sfecla, ridiche, piper, varza, castraveti, avocado.

Trebuie sa  adaugati in dieta si ciuperci . De asemenea, ei vor umple corpul cu magneziu si potasiu – pepeni, mere, kiwi, pepeni verzi. Boabele sunt utile – coacaze negre, struguri, cirese, mure. Fructele uscate din smochine, curmale, caise uscate, prune uscate ar trebui sa fie pe masa ta.

Merele si sucul din ele au un efect excelent asupra vaselor de sange si a inimii. Cei care sunt angajati in munca mentala – este necesar sa mancati mere, deoarece contin elemente hematopoietice.  Merele ajuta la mentinerea pielii in stare buna. Daca mananci doua dintre aceste fructe minunate pe zi, atunci nu vei avea nevoie de chirurgi plastici.

Alimente care contin magneziu

Lipsa de magneziu din organism se manifesta prin oboseala, nervozitate si iritabilitate corporala. Parul incepe sa cada. O multime de dulciuri, alcool si diuretice – impiedica organismul sa absoarba magneziu.

Ceai puternic, cafea – indeparteaza  magneziul din corp. Pentru a umple corpul cu magneziu, dieta dvs. ar trebui sa includa urmatoarele alimente: lapte si carne proaspata, hrisca, mei, fasole, morcovi, spanac, cartofi. Si, de asemenea: caise, piersici, banane, zmeura, capsuni, mure, seminte de susan, nuci.

Carnea trebuie sa fie slaba: carne de vita slaba, vitel, pui, carne de iepure. Produsele lactate sunt, de asemenea, mai bune daca sunt sarace in grasimi. Si pestele ar trebui sa fie gras – capelin, hering, stavrid, macrou, dar nu afumat. Ouale sunt incluse o data sau de doua ori la fiecare sapte zile. Smantana doar 1 lingurita intr-o zi. Ulei vegetal nu mai mult de trei linguri pe zi. Este de dorit sa mancati paine cu tarate. Doar nu mai mult de 200 de grame pe zi.

Excludeti din dieta: bauturi care contin alcool, cafea, ceai negru, cacao. Alimentele cu carbohidrati nu vor contribui la sanatatea dumneavoastra. Nu ar trebui sa existe inghetata, produse de patiserie, condimente, afumaturi, bulionuri, carne grasa si grasimi animale, muraturi pe masa ta.

Sursa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *