Ziarul monden

Stiri din toate domeniile

3 exerciții Cardio pentru acasă, care ne ofera cele mai bune rezultate intr-o perioada scurta de timp

De multe ori auzim ca este aproape imposibil sa faci exercitiile acasa si ca nu ai cum sa slabesti daca nu iesi la alergat sau nu mergi la sala. Ei bine aceste lucruri nu sunt adevarate. Daca ne dorim ceva si alegem exercitiile potrivite putem avea cele mai bune rezultate chiar si de acasa.

In acest articol dorim sa va prezentam 3 exerciții Cardio pentru acasă, care ne ofera cele mai bune rezultate intr-o perioada scurta de timp.

– Advertisement –

1.Burpee-ul

Antrenamentul cu burpees arde mai multe calorii in 40 de minute ( serii cu pauze) decat 2 ore de alergare la viteza moderata, asta in conditiile in care nu ai luat pauze mai mari de 3 minute intre seriile de peste 15 burpees si 2 minute intre seriile de 10 burpees sau mai putin.

Cum se executa:

Burpee-ul este un exercitiu care include o flotare, o ridicare a genunchilor la piept din pozitia de flotare si o genuflexiune cu saritura. Aceasta este forma originala a exercitiului, insa de la ea se pot face anumite modificari, pentru a diminua sau spori dificultatea exercitiului, astfel ca forma mai lejera este cea fara flotare iar variante mai dificile sunt burpee-ul cu flotare cu bataie, tractiune, cu saritura si rasucire la 180 de grade etc.

2. Kickboxing

– Advertisement –

În kickboxing, nu ai nevoie de un partener – toate loviturile sunt orientate in aer și există atât exerciții dinamice, cât și statice. În 60 de minute, kickboxingul arde de la 350 la 450 de calorii. Acest antrenament vă ajută să vă consolidați mușchii și să pierdeți centimetrii în plus, vă face inima mai sănătoasă și vă crește rezistența.

Cum se face:

Cu piciorul drept, fă o jumătate de pas înainte și cu cotul drept, loveșt în lateral. Țineți-vă brațele paralele cu podeaua, apoi întoarceți-vă la poziția de pornire.
În același timp, faceți lovituri cu brațul stâng și piciorul stâng în lateral. Nu uitați să vă controlați genunchii: ar trebui să ii țineți drepti.
Faceți 2 repetări pentru fiecare picior. După 45 de secunde, faceți o pauza de 15 secunde.

3.Sarituri cu genunchii la piept

Acesta este un exercițiu mai complex , care arde multe calorii. În plus, veți putea, de asemenea, să vă îmbunătățiți coordonarea musculară și să vă mențineți sistemul cardiovascular tonifiat.

Cum se face:

– Advertisement –

Ridicati bratele.
Ridicați genunchiul stâng și, în același timp, trageți brațele în jos.
Trageți genunchiul la piept, îndoiți brațele la coate și trageți-le în jos.
Reveniți la poziția inițială.

Faceți câte o repriză de un minut pentru fiecare parte. Încercați să creșteți treptat viteza exercițiului.

Sursa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *