Ziarul monden

Stiri din toate domeniile

Transformare incredibilă pentru o Dacia: acum face de râs chiar și un BMW

Românii apreciază Dacia pentru prețul mic. Dar la ce poți ajunge dacă începi să bagi bani într-o așa mașină? Și eventual îi schimbi motorul, îi ajustezi caroseria și-o pregătești cu adevărat de șosea?

Dacă iei o Dacia, o modifici și-i dai un cu totul alt scop, se mai pune că e Dacia? Poate aici cel mai bine ar fi să răspundă entuziaștii, cum e cazul celor care au făcut dintr-o mașină banală una deosebită. Ce vezi mai sus e un Logan din 2007 care își trăiește a doua viață drept o supermașină.

Dincolo de designul caroseriei – în linii mari – și marca vopsită în galben, tot ce era mai important a fost schimbat. Creația asta e din Algeria, acolo unde Renault vinde Logan sub numele Symbol. Acest model pe care nu l-ai vedea de la Dacia sau Renault are 300 cai-putere, frâne Brembo de la Renault Megane RS pe față și de la Clio RS pe spate, iar anvelopele sunt Michelin Pilot Sport 4.

Dacia Logan modificată local

Mai există o creație similară, deși nu la fel de puternică, din România. Ce vezi în clipul de mai jos e o Dacia Logan. Sau a fost. Acum e o mașină super tunată ale cărei modificări au costat peste 15.000 de euro. Vorbim de-o modificare radicală la interior și exterior.

La cel ca cea din Algeria, înainte de modificare, era o Dacia Logan banală, produsă în 2007. Era versiunea cu motor 1.,4 litri. Cel care a modificat-o a primit-o de la tatăl său în 2013 și mașina avea 38.000 de kilometri.

Proprietarul i-a schimbat aripile laterale cu unele mai mari, jantele într-unele mai mari (17 inci), iar suspensia a fost şi ea modificată. E astfel una dintre puţinele Dacia modificate, cu suspensie pneumatică cu gardă la sol reglabilă. Totodată, habitaclul a fost tapisat cu Alcantara şi suprafeţe din piele care combină nuanțele de negru şi roşu ca să urmeze nuanţa specială de roşu aplicată pe caroserie.

Sursa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *