Ziarul monden

Stiri din toate domeniile

Prea cald pentru a dormi? Iată cum să stai răcoros în pat

Pe tot parcursul anului, cei mai mulți dintre noi visăm la o vară caldă – iar în 2018, am fost deosebit de norocoși până acum. Însă – și la fel de mult urâm să ne plângem – când vremea devine brusc călduroasă, poate juca rău cu somnul nostru.

În timp ce cei mai mulți dintre noi coboară soarele în timpul zilei, acele lungi nopți calde sunt notabile pentru absența ochilor închisi. Conform unui sondaj recent realizat de AppliancesDirect.co.uk. 62 la sută dintre britanici se luptă să doarmă din cauza vremii călduroase pe care o întâlnim în prezent.

După câteva ore de aruncare și întoarcere, cu toții vrem să știm un lucru – ce putem face când se ridică mercurul și este prea cald să dormim?

Prea cald pentru a dormi - încercați un ventilator pentru dormitor

„Un dormitor de copt poate avea un impact asupra confortului nostru”, este de acord Simon Williams de la Federația Națională de Pat (NBF). „Temperatura corpului dvs. trebuie să scadă ușor înainte de a vă culca, motiv pentru care nu puteți doar să dormiți când sunteți prea cald.

„O temperatură ideală pentru dormitor ar trebui să fie în jur de 16 până la 18 ° C, astfel încât poate fi dificil să te simți confortabil într-un spațiu cald și îndesat, ceea ce lasă mulți oameni care suferă de somn tulburat.”

Din fericire, există câteva modalități uimitoare de a rămâne răcoros când este prea cald pentru a dormi. De la perne de răcire până la crearea fluxului de aer, încercați acești pași simpli și eficienți pentru a vă asigura că veți rămâne răcoros și confortabil în pat în această vară.

1. Păstrați căldura

Păstrați perdelele sau jaluzelele desenate în timpul zilei pentru a menține soarele afară. Jaluzelele oprite au fost făcute pentru acest fel de vreme și obloanele vor deveni, de asemenea, singure, blocând lumina în timp ce se lasă în aer.

Luminile și aparatele pot genera multă căldură, așa că opriți-le dacă nu aveți nevoie de ele.

2. Încurajați fluxul de aer în dormitorul dvs.

Deschideți cât mai multe ferestre și uși pentru a permite circulația aerului. Chiar și crăpăturile ferestrelor din partea din față și din spate a unei case creează o ușoară traversare care va scoate aerul cald și va permite camerelor să se răcească.

Dacă aveți o mansardă, încercați să deschideți trapa. Aerul cald crește și acest lucru îi va da undeva să meargă.

2. Îndreptați-vă spre o cameră diferită

Unele camere ale casei sunt în mod natural mai reci decât altele. Amintiți-vă că căldura crește, așa că s-ar putea să găsiți zone de jos mai puțin apăsătoare într-o noapte caldă. Camerele orientate spre nord tind, de asemenea, să fie mult mai reci decât cele din restul unei proprietăți.

Chiar dacă nu vă puteți muta permanent dormitorul, ar putea merita să dormiți pe o canapea sau un pat de aer.

3. Răciți-vă patul

Lenjerie de pat rece - Cum să rămâi rece în pat

  • Scapă de plapumele groase și de pături – folosește în mod ideal o foaie de bumbac, dar dacă trebuie să ai o plapumă, mergi la cea mai mică notă pe care o poți găsi.
  • Optează pentru materiale naturale din patul și patul tău. Policotonul, acrilul și vâscoza creată de om sunt esențiale din plastic, astfel încât acestea nu pot absorbi umiditatea și nici nu pot duce căldura departe de corp. Foi de bumbac de 100 la sută sunt un cadou pentru nopțile calde. Și consultați și o gamă excelentă de cumpărături de lenjerie naturală.
  • Umpleți o sticlă de apă caldă și puneți-o la congelator înainte de a vă culca.
  • Răciți o pernă în frigider înainte de culcare sau încercați una dintre noile perne de răcire disponibile pentru a cumpăra. Umplute cu un gel reactiv la temperatură, pernele absorb excesul de căldură, îndepărtându-l de corpul tău și răcindu-ți pielea.
  • Un alt mare truc este să puneți cearceaful de pat în frigider sau congelator (folosiți o pungă cu fermoar pentru a-l menține uscat). Scoateți-l chiar înainte de a fi gata de somn și va fi perfect refrigerat.

4. Purtați hainele potrivite la pat

  • Purtați haine de noapte ușoare din bumbac. Acest lucru este de fapt mai bine decât să porți nimic deloc, deoarece țesăturile naturale vor absorbi orice transpirație.
  • Răciți șosetele la frigider și purtați-le. Răcirea picioarelor scade temperatura generală a pielii și corpului.
  • Dacă aveți părul lung, legați-l înapoi. Părul din jurul gâtului vă poate face să vă simțiți mai cald.

5. Folosiți tehnologia cool pentru a dormi mai inteligent

  • Folosiți un ventilator electric. Ventilatorii liniștiți ai turnului, cu cronometre și o gamă largă de setări sunt alegerea inteligentă dacă vă chinuiți să adormiți, dar fanii de birou și fanii de piedici vor face treaba bine. Dacă este într-adevăr fierbinte, puneți un vas adânc de apă glazurată în fața ventilatorului pentru a răci aerul.
  • Data viitoare când cumpărați un pat nou, căutați unul care încorporează o nouă tehnologie de reglare a temperaturii.

6. Încercați modalități naturale de a dormi mai ușor

Camere cu duș cu baie mare, cu baie, Colin Poole

Credit imagine: Colin Poole

  • Păstrează-ți un cap rece – să te pregătești nu va face decât să comporți problema, întrucât răsuflarea te va face mai cald. Ține perfect liniștit și poate încercați tehnici de meditație.
  • Faceți un duș sau baie rece înainte de culcare pentru a scădea temperatura corpului.
  • „Apăsați la rece” îți punctează pulsul. Punctele de puls de pe corpul tău îți pot răci restul eficient. Puneți o flanelă rece sau cuburi de gheață într-o pungă de plastic pe încheieturi și gât și veți fi surprins de eficiență. Doar nu-i lăsați să se topească în patul vostru!
  • Gândește-te la uleiurile esențiale. Lavanda este un ajutor fantastic pentru somn. Încercați să amestecați câteva picături cu apă rece într-o sticlă mică de spritz și pulverizați-vă în jurul dormitorului înainte să lovești fânul.
  • Bea multă apă rece în timpul serii și păstrează un pahar lângă pat.
  • Evitați prea multă cofeină, alcool sau o masă mare. Toate pot face să te simți fierbinte și aburit în miez de noapte, prin deshidratare și digestie excesivă.
  • Fără alcool, deshidratarea înainte de a dormi într-o noapte fierbinte nu este cea mai bună decizie, evident. Stai departe de băutură pentru a-ți mări șansele de somn în timpul unui val de căldură.

Prea cald pentru a dormi? Încercați aceste produse noi

Perna de răcire

Perna de răcire Chillmax

Gelul interior al Chillmax Pillow reacționează la temperatura corpului dvs. pentru a absorbi excesul de căldură, îndepărtându-l de pielea dvs. pentru a produce un efect natural de răcire până la trei ore.

Prea cald pentru a dormi

Formula brevetată a iGel funcționează cu temperatura naturală a corpului dvs., astfel încât să nu vă fie prea cald sau prea frig noaptea. Acest lucru se datorează faptului că cristalele de schimbare de fază din iGel răspund la temperatura corpului dvs. pentru a absorbi excesul de căldură atunci când sunteți prea cald sau pentru a elibera căldură stocată atunci când sunteți prea frig – pentru a vă menține la o temperatură confortabilă.

Topperul de răcire al saltelei

saltea de răcire dunelm

Dacă nu sunteți pe piață pentru a cumpăra o saltea nouă, acest topper este realizat dintr-o spumă de memorie infuzată cu gel, care absoarbe și dispersează căldura corporală, oferind în același timp un suport și confort excelent. De asemenea, are găuri de ventilație prin spumă pentru a permite curgerea aerului și respirabilitate.

Salteaua de răcire

Proiectarea inteligentă și materialele inteligente încurajează fluxul de aer în jurul corpului. Nu numai confortabil, dar este mișto.

Protecția saltelei de răcire

Protecția saltelei de răcire

Dezvoltată inițial pentru NASA, această saltea inteligentă pentru acoperirea saltelelor sandwich-ul un strat de material termo-regulator între o bază impermeabilă și un blat de bumbac respirabil. În timpul nopții, absoarbe excesul de căldură corporală, îl depozitează și îl eliberează pentru a vă menține la o temperatură optimă în timp ce dormiți.

Așa că acolo îl aveți – să sperăm că un somn de noapte bun vă stă la dispoziție! Stai rece, copii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *