Ziarul monden

Stiri din toate domeniile

8 poziții simple de yoga pentru a vă ajuta să fiți la fel de calm ca un guru indian

8 poziții simple de yoga pentru a vă ajuta să fiți la fel de calm ca un guru indian

Stresul poate fi un motiv pentru multe probleme. De exemplu, 37% dintre persoanele care suferă de stres spun că se simt singuri ca urmare, potrivit unui sondaj. Dar depinde de dumneavoastră să vă calmați mintea și să nu lăsați anxietatea să câștige, iar yoga poate fi un mod minunat de a face acest lucru. Chiar dacă nu ai mai făcut yoga până acum, există poziții simple, dar eficiente, care sunt excelente pentru ameliorarea stresului.

1. Sigiliul vulturului

8 poziții simple de yoga pentru a vă ajuta să vă faceți la fel de calm ca un guru indian

Puteți exersa poza sigiliului de vultur împreună cu meditația, astfel încât nu există un timp fix pentru cât timp să o țineți. Astfel puteti sa va relaxați și disciplinați mintea atunci când devine supraîncărcată.

  1. Întoarce mâinile astfel încât palmele să fie orientate în sus.
  2. Traversează mâna dreaptă peste stânga.
  3. Prinde-ți degetul mare. Restul degetelor mâinilor trebuie să rămână întinse, păstrând palmele deschise.

2. Poza de bază supină

8 poziții simple de yoga pentru a vă ajuta să vă faceți la fel de calm ca un guru indian

Pozele de yoga supine trebuie făcute pe spate. Sunt foarte bune în eliberarea stresului și la promovarea flexibilității.

  1. Stați pe spate. Brațele tale ar trebui să fie întinse.
  2. Îndoiți genunchii și aduceți-i peste șolduri.
  3. Expirati si intindeti piciorul stang. Ridicati bratele deasupra capului. Țineți piciorul stâng deasupra podelei timp de 15 secunde și mențineți spatele jos.
  4. Comutați picioarele.

3. Coada pisicii

8 poziții simple de yoga pentru a vă ajuta să vă faceți la fel de calm ca un guru indian

Poza cozii de pisică este pentru o coloană vertebrală grozavă. Răsucirea ajută la eliberarea tensiunii în jurul zonei lombare. În plus, este bună să combată anxietatea.

  1. Culcați-vă pe spate și mutați pelvisul un pic spre dreapta.
  2. Trageți genunchiul drept spre piept și aduceți-l în partea stângă a corpului. Fa-o încet.
  3. Indoiti genunchiul stang. Acum lovește piciorul stâng înapoi spre fesă. Țineți glezna stângă cu mâna dreaptă.
  4. Rămâneți așa timp de 5 minute și apoi schimbați partea.

4. Inima topită

8 poziții simple de yoga pentru a vă ajuta să vă faceți la fel de calm ca un guru indian

Poziția inimii topită este o combinație de relaxare a inimii și a pieptului pentru a vitaliza și relaxa întregul corp.

  1. Începeți pe toate cele patru membre. În cazul în care simțiți o durere în genunchi, puneți o pătură sub voi.
  2. Trageți mâinile înainte. Șoldurile ar trebui să stea chiar deasupra genunchilor.
  3. Scufundați-vă ușor pieptul spre covoraș.
  4. Stai în această poză timp de 3 până la 5 minute.

5. Curbă înainte

8 poziții simple de yoga pentru a vă ajuta să vă faceți la fel de calm ca un guru indian

Poziția de îndoire permanentă va trezi și tonifia intregul corp și iţi va liniștești mintea. De asemenea ajută la întărirea coapselor și a genunchilor.
  1. Stai drept cu picioarele distanțate de șold și cu mâinile pe șolduri.
  2. Inhala. În timp ce expirați, începeți să vă pliați înainte peste picioare ca o cascadă.
  3. Îndoaie genunchii pentru a scoate orice tensiune din partea inferioară a spatelui. Lăsați capul să atârne greu. Lăsați brațele să atârne ușor sau să țină mâna pe coatele de pe laturile opuse. Dacă se simte confortabil, puteți apăsa palmele pe vițe.
  4. Treceți încet și ușor greutatea înainte în bile picioarelor. Ar trebui să simțiți senzația în hamstrings.
  5. Stai în poză timp de 30 de secunde până la 1 minut.
  6. Faceți o ușoară îndoire în genunchi cu mâinile pe șolduri. Inhalați și expirați pentru a vă ridica în picioare.

6. Copil fericit

8 poziții simple de yoga pentru a vă ajuta să vă faceți la fel de calm ca un guru indian

Poza fericită a copilului ajută să întindă inghinala interioară și să îndrepte spatele în timp ce îți aduce liniște în minte. De asemenea alungește coloana vertebrală și întărește brațele și umerii.

  1. Stați pe spate.
  2. Îndoiți genunchii și aduceți-le spre axile.
  3. Prinde picioarele cu mâinile. Ar trebui să țineți exteriorul picioarelor cu mâinile corespunzătoare.
  4. Strălucirea trebuie să fie perpendiculară pe podea. Asigurați-vă că coloana de coadă este apăsată pe podea.
  5. Rămâneți în această poză timp de 45 până la 60 de secunde.
  6. Eliberați genunchii. Repetați de 3-5 ori.

7. Războinic umil

8 poziții simple de yoga pentru a vă ajuta să vă faceți la fel de calm ca un guru indian

Umilul războinic te ajută întinde umerii, întărește picioarele și stimulează digestia.

  1. Ridicați-vă drept cu piciorul drept în față.
  2. Faceți încet 1 până la 2 pași cu piciorul drept. Degetele de pe piciorul stâng ar trebui să fie ușor întoarse spre dreapta pentru a menține deschiderea inghinalului.
  3. Încuie mâinile în spatele spatelui. Inhala. În timp ce expirați, înclinați-vă ușor înainte. Umărul tău drept ar trebui să-și bage piciorul drept.
  4. Relaxați-vă și rămâneți în această poziție atât timp cât doriți.

8. Poza Zeiței

8 poziții simple de yoga pentru a vă ajuta să vă faceți la fel de calm ca un guru indian

Poza zeiței întinde și tonifică partea inferioară a corpului, crește circulația și ajută la relaxarea minții tale.

  1. Stai drept cu picioarele distanțate de șold. Întoarceți degetele de la picioare și călcâiele astfel încât picioarele să facă un unghi de 45 de grade.
  2. Îndoiți genunchii și coborâți șoldurile în jos.
  3. Intinde bratele in sus si activeaza muschii pe spatele tau.
  4. Mențineți-ți coloana vertebrală mult timp și mușchii implicați.
  5. Stai în această poză timp de 30 de secunde până la 1 minut.

Cât de des practicați yoga? Ce te ajută să scapi de stres? Vă rugăm să ne împărtășiți experiența dvs. mai jos!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *