Dezvaluiri teribile! Situatie critica la Aeroportul Iasi! Marius Bodea si acolitii lui au facut prapad. Lucrurile au fost tinute la secret vreme indelungata

Dezvaluiri teribile! Situatie critica la Aeroportul Iasi! Marius Bodea si acolitii lui au facut prapad. Lucrurile au fost tinute la secret vreme indelungata


• Noi detalii de-a dreptul scandaloase au iesit la iveala despre una dintre cele mai importante institutii ale Iasului • Fosta conducere a ajuns sa-si faca de cap pentru a-si umple buzunarele, in vreme ce dezvoltarea regiei respective a fost facuta pe genunchi • Toate lucrarile facute la Aeroport sunt de mantuiala si, efectiv, pun in pericol viata oamenilor • Lucrurile au explodat, iar acum toti cei implicati ar trebui trasi la raspundere

Continua seria dezvaluirilor din curtea unei mari institutii iesene. Ceea ce s-a intamplat in ultimii ani la R.A. Aeroportul International Iasi pune sub semnul intrebarii corectitudinea procedurilor derulate de catre fosta conducere gestionata de actualul deputat PNL Marius Bodea.

De altfel, dupa ce a primit pe mana aceasta institutie, Bodea a ajuns sa-si faca de cap pentru a indestula camarila de partid. Iesenii stiu cum a fost dat cu dedicatie contractul pentru constructia pistei noi de 2.400 metri, contract oferit asocierii Max BoeglVega Galati UTI Grup.



Drept dovada ca cele peste 30 milioane euro din banii judetului s-au dus in conturile apropiatilor condamnatului Relu Fenechiu sta fisurarea pistei aflate inca in garantie.

Insa usor- usor apar alte detalii care scot la iveala golaniile facute in mandatul anterior, sub largul concurs al lui Marius Bodea si acolitii acestuia. Un raport facut de actuala conducere a aerogarii iesene a evidentiat noi nereguli in cadrul regiei, nereguli care au fost ascunse sub pres de liberal. O astfel de situatie tine de terminalele de la aeroport, in fapt, portile de intrare in municipiu.

„Extinderea terminalului T2 a ajuns un proiect aproape imposibil de realizat sub traficul actual. Acest proiect a fost initiat si receptionat in anul 2016, cand traficul era deja intr-o crestere rapida, iar terminalele existente, precum si intreaga infrastructura ajunsese deja la limita. Problemele critice ale amplasamentului actual, desi sunt mentionate in analiza studiului de fezabilitate, precum accesul catre aeroport strangulat de un drum de acces cu o parte carosabila de doar 7 m si traversarea uneia dintre cele mai importante zone de agrement ale Iasului, lacul Ciric, sunt in continuare dezvoltate in cadrul acestui studiu prin propuneri arhitecturale si urbanistice utopice, fara a se tine cont de operarea eficienta si in siguranta a aeroportului pe durata executiei acestui proiect sau de recomandarile masterplanului general de transport al Romaniei, unde Aeroportul International Iasi apare clasificat ca si viitor nod multimodal. In concluzie, totul a fost o pierdere de timp in atingerea scopului tinta, previzionat si de masterplan, pentru dezvoltarea serviciilor multimodale, a infrastructurii multimodale de la nivelul regiunilor si al polilor nationali de crestere”, se arata in raportul cu pricina.  

Citeste si  De ce preparat nu se atinge Oana Roman sub nicio formă. "Poate de la câteva sute de mii de euro încolo să mă risc"

Citeste si: Se apropie sfarsitul lui Marius Bodea? Acuzatii extrem de grave, lansate din interiorul Aeroportului! Cei pe care i-a tinut sub papuc ani intregi au prins curaj sa vorbeasca!



Dezastru in apropierea pistei

Ca tabloul sa fie complet, o alta neregula a aparut si la platforma de stationare aeronave. Calea de rulare nu a fost avizata de Autoritatea Aeronautica, proiectul fiind initiat de mostenitorul lui Bodea, fostul director Alexandru Anghel.

De altfel, Bodea a fost cel care s-a aflat in spatele acestui proiect ratat inca de pe vremea cand a fost la conducerea aerogarii. Iar situatia actuala, prezentata in raportul de analiza, ofera o serie de dezvaluiri uluitoare.

Citeste si: Puteam asista la un dezastru! Incident socant pe pista Aeroportului Iasi. Totul a fost tinut insa in mare secret de cei implicati

„Acest proiect a fost initiat in februarie 2017, cand se constata cu «stupoare» ceea ce era de asteptat inca de la darea in exploatare a noi piste de 2.400 metri in anul 2015 ca Aeroportul Iasi se confrunta «cu o crestere imediata, continua si mult peste asteptari in ceea ce priveste solicitarile de operare – cu referire atat la numarul de companii aeriene interesate sa opereze la Iasi, cat si al numarului de miscari de aeronave, al traficului de pasageri sau de marfa prognozate pentru perioada imediat urmatoare», declaratie ce nu prezenta o previziune, ci o stare de fapt. Proiectul a fost tratat neprofesionist de la bun inceput, proiectantul refuzand includerea in studiul de fezabilitate, probabil; la instistentele conducerii de la acea vreme a Aeroportului Iasi, a scenariului solicitat prin cerintele tehnice, reprezentand conectarea noii platforme cu capatul 32 al pistei. Acest proiect a stagnat luni bune in analiza Autoritatii Aeronautice Civile Romane, emitandu-se in repetate randuri neconformitati, ca in final sa fie emis un aviz de principiu, dar cu neautorizarea pozitiei de asteptare a aeronavei pe calea de rulare (…). In acest moment, la trei ani de la darea in exploatare a noii infrastructuri (pista, terminal si platforma), Aeroportul Iasi se zbate pentru obtinerea unei noi finantari in vederea extinderii platformei de operare a aeronavelor. Timpul pierdut se reflecta prin starea de degradare prematura a infrastructurii existente – terminale supraaglomerate, si conditii de operare pe platforma la limita sigurantei”, se mai arata in raportul respectiv.   



Citeste si  Cum se menține Lidia Buble în formă. "De slăbit, foarte puțin în kilograme"

Sursa